B.O.P.E AIRSOFT ORADEA


 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen

In jos 
AutorMesaj
Kainen

avatar

Mesaje : 16
Data de inscriere : 01/09/2011
Varsta : 35
Localizare : Biharkeresztes

MesajSubiect: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Sam Oct 01, 2011 10:39 pm

Ellenséges területen


Szervezők: Kainen A-Team (06-70/365-65-89), Rotyi A-Team (06-20/478-35-43), Soma (06-30/995-59-44)

Időpont: 2012. január 14. (Szombat)
Helyszín: Kunmadaras Reptér (Romváros)

Gyülekező, eligazítás: eltolt érkeztetés, eligazítás, kronózás.
Fő játék kezdete: 10:00
Befejezés: Amikor úgy gondoljuk, de előre láthatóan kb. 18.00

Szabályzat: MASZ 2010 + házi szabályzat
Törekedjünk 350 fps-hez közelebbi, vagy az alatti fegyvereket hozni! AEG-eknél maximum 400 fps, kivételt képeznek a MASZ 2010 szabályainak megfelelő DMR fegyverek.

Minimum létszám: 30 fő
Maximum létszám: 80 fő

Belépődíj: 1.000 Ft
Pálya típusa: CQB, erdős, bokros részekkel tarkítva.

Sztori, feladatok:

A NATO haderőin belül, amerikai pilóták várakoznak egy anyahajón, valahol az Adrián. A közelben háború dúl, viszont a béketárgyalások már folyamatban vannak. Két amerikai pilóta, Burnett és Stackhouse hadnagy rutinfeladatként felderítőrepülésre kap utasítást karácsony estéjén. A levegőben felfigyelnek a radar jelzésére, így szabályt szegve a demilitarizált zónába repülnek. Ekkor kezdődnek a gondok. Olyan képeket készítenek, amiket nem kellett volna. A zsarnok Miroslav Lokar, szerb tábornok nem engedheti meg, hogy a képek kijussanak, így támadásra ad utasítást. A pilóták folyamatosan manővereznek a rakéták elől, de mélyen a demilitarizált zónában végül találat éri a gépet. Katapultálniuk kell. A földetérés sem lesz szerencsés, mivel Stackhouse hadnagyot elfogják és kivégzik a szerbek. Burnett hadnagy egyedül menekült a szerbek által jól ismert területen, és várja a kimenekítését, közben csak ő tudja, hová zuhant a pilótaülése, amiben ott vannak a háborús bűncselekményeket és népirtásokat bizonyító képek. Lokar minden emberével csak a pilótát keresi, hogy megsemmisíthesse a képeket. A katonái élén Sasha van, aki folyamatosan a nyomában van Burnett hadnagynak. Mivel már a média is bekapcsolódik, így az idő mindenkit sürget.

Oldalak:

Szerb katonák: Max 50 fő.
Érkezés 08.00. Kronózás: 08.30.-ig, Eligazítás: 08.30-08.45. Kezdés, és terület elfoglalása: 09.00
Vezetőjük Miroslav Lokar tábornok. Erre a szerepre egyenlőre nem lehet jelentkezni. (a szervező által biztosított külön karszalaggal lesz jelölve, fekete berett sapkát visel) Piros karszalag, főleg orosz mintájú ruhák, vagy homogén színű, pl. OD. Balaklava, vagy acélsisak. Fekete berett tilos.

Feladatok: - A pilóta felkutatása, elfogása, adott pontra szállítása. (Főfaladat)
- A terhelő képek felkutatása, Lokar-hoz szállítása. (Főfeladat)
- Az érkező NATO katonák kiszorítása, a demilitarizált zónából, illetve likvidálásuk.

NATO katonák: Max. 30 fő. (Alfabetical rajnevek megadása kötelező) Vezetőjük Rodway kapitány. Erre a szerepkörre egyenlőre nem lehet jelentkezni.
Érkezés 09.00. Kronózás: 09.30.-ig, Eligazítás: 09.30-09.45. A főjáték kezdete: 10.00
Kék karszalag, orosz mintáktól eltérő ruházat, MICH, M88 rendszerű sisakok, sísapkák, fekete berett tilos.

Feladatok: - Burnett hadnagy felkutatása, kimentése a demilitarizált zónából. (Fő feladat)
- Szerb katonák likvidálása.
- A pilótaülés felkutatása, képek kimentése. (Főfeladat)
- Sasha elfogása, likvidálása. (Mellékfeladat)
- Lokar elfogása, megjelölt pontra történő szállítása a demilitarizált zónán kívül. (Csak minden feladat végrehajtása után)

Bal oldalt Lokar, jobb oldalon Sasha:




Sasha dresszkód:




Ezeken kívül bármikor közbejöhetnek mellékfeladatok, amik boríthatják a résztvevők terveit. A pilótát egyszerre csak két ember viheti, a raj többi tagjának fedezetében.

Oldalanként 1-1 HQ lesz, illetve 1-1 mobilvisszaálló. Lokar CSAK a HQ-ján tartózkodik, onnan irányít. Egyik HQ sem támadható, mindaddig, amíg a NATO katonák az összes feladatot végre nem hajtják. Tehát: Ha megvan a pilóta, megvannak a képek, meglepetés feladatok készen, akkor Lokar elfogása következik, ekkor támadhatóvá válik a szerb HQ. De csak ekkor. Lokar elfogását követően őt ki kell menteni egy adott pontra. Az adott ponton 30 percet kell várni a helikopterre, ez alatt az idő alatt Lokar kiszabadítható. A játékmenet 3 jelölt szektoron fog történni. 1 órás szektoridők lesznek, csak főfeladat végrehajtásával lehet a következő szektorba lépni.

Az eddigi szabálytalanságok miatt:
- oldalanként 5 beépített GM lesz, akik kötelesek minden szabálysértés esetén intézkedni és a szervezők felé jelzéssel élni. A szabálysértés szankcionálása minden esetben a szervező kompetenciája lesz. Felkérés GM szerepre PM.-ben fog történni, aki úgy érzi nem fog tudni megfelelni a kötelezettségeknek, az kérem jelezze, és mást választunk helyette.
- Szokásos CQB házi szabály. Lépcsőfordulókban nem alakulhat ki harc, a védők az emeleteken, a lépcsőfordulókhoz közelebbi helyiségekben nem tartózkodhatnak támadáskor. Játszik: pince, földszint, első és második emelet. Harmadik, negyedik emelet nem játszik.
- Ami ablak csukva van, az úgy is marad, nem nyitható ki. Ami félig van nyitva, az sem. Ablaküveget nem használjuk fedezéknek, ablaküveg mögött állóra NEM lövünk. Csak már nyitott ablakokon lehet kilőni, a fegyver csöve nem lóghat ki, nem dobatunk a másodikról kihajolva.
- A pálya EGÉSZ területén CSAK egyes lövés van érvényben, a szervező egyéb rendelkezéséig. Aki ezt nem tudja betartani, az el se jöjjön.

Szabálysértések szankcionálása: NINCS figyelmeztetés. Első szabálytalanság után 30 perc a parkolóban, második szabálysértés után hazaküldés.

Pirotechnika: Szervezőknek bemutatott gyári füst engedélyezett, illetve a szervező által biztosított petárda.

Kötelező felszerelés: Védőszemüveg, Narancssárga találatjelző kendő, Piros-kék karszalag, Lámpa!

Ajánlott: térd és könyökvédő, az épületekre való tekintettel arcvédő, étel-ital, rádió!
A pálya teljes területén, a játék kezdetétől a végéig, védőszemüveg használata kötelező, azt semmilyen körülmények között nem lehet levenni!

A pályához használt térképeket a játék kezdése előtt mindenkinek kiosztjuk, de az eddig megszokott számozott térképet fogjuk használni!!

Medikrendszer: Rajszinten dedikált medik lesz, rajlétszámmal megegyező medikszalaggal. Részleteket a játék előtt.

Találat esetén: hangos MEGVOLT. Kivérzés 5 perc. Visszaállási idő 10 perc, és CSAK rajszinten. Egyedül kolbászoló embereket nem akarok látni. Rajszintű taktikai visszaállás engedélyezett.

Dedikált rádiós, rádiócsatorna kiosztások a játék előtt! (A lehallgatás engedélyezett lesz)

A játékon mindenki saját felelősségére vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli. Csak regisztráltak játszhatnak, a regisztráció a fent említettek tudomásulvételével és elfogadásával jár. A játék szervezői fenntartják a jogot, hogy etikátlan, szabálysértő, saját és társai biztonságát veszélyeztető magatartás esetén az illetőt kizárják a játékmenetből. A játékszabályok be nem tartása, nem megfelelő viselkedés esetén a szervező a pálya azonnali elhagyására szólíthat fel!

Csak olyan személyek jelentkezzenek, akik elolvasták a játékkiírást, azt meg is értették, és be tudják tartani a szabályokat. Amennyiben valaki vendéget hoz, KÖTELES a játékkiírást, az abban foglalt szabályokat, szigorításokat a vendégével ismertetni. A vendég magatartásáért az felel, aki elhozza a játékra.

Jelentkezés és részletek a www.ateamlap.hu/ateamforum/index.php csapatfórumon.


Ultima editare efectuata de catre Kainen in Lun Oct 31, 2011 3:31 am, editata de 5 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Kainen

avatar

Mesaje : 16
Data de inscriere : 01/09/2011
Varsta : 35
Localizare : Biharkeresztes

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Sam Oct 01, 2011 10:44 pm

Tartalekos jóvoltából a NATO részére a rajnevek:

PL: ALFA-NOVEMBER 80

A - ALFA
B - BRAVO
C - CHARLIE
D - DELTA
E - ECHO
F - FOXTROT
G - GOLF
H - HOTEL
I - INDIA
J - JULIETT
K - KILO
L - LIMA
M - MIKE
N - NOVEMBER
O - OSCAR
P - PAPA
Q - QUEBEC
R - ROMEO
S - SIERRA
T - TANGO
U - UNIFORM
V - VICTOR
W -WHISKEY
X - XRAY
Y - YANKEE
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Claudiu M9

avatar

Mesaje : 269
Data de inscriere : 11/10/2010
Varsta : 35
Localizare : Oradea

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Mar Oct 04, 2011 10:36 pm

pass... Sad
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.saf.youpc.ro./
medve

avatar

Mesaje : 36
Data de inscriere : 01/09/2011
Varsta : 32
Localizare : Oradea

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Sam Oct 15, 2011 5:12 am

de ce pass????
deja stii cu o luna inainte ca nu vrei sa mergi? trist....
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Claudiu M9

avatar

Mesaje : 269
Data de inscriere : 11/10/2010
Varsta : 35
Localizare : Oradea

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Dum Oct 16, 2011 12:49 am

medve a scris:
de ce pass????
deja stii cu o luna inainte ca nu vrei sa mergi? trist....

ups nu am vazut bine data What a Face
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.saf.youpc.ro./
Kainen

avatar

Mesaje : 16
Data de inscriere : 01/09/2011
Varsta : 35
Localizare : Biharkeresztes

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Vin Oct 28, 2011 4:11 am

A játék érdeklődés hiánya miatt elmarad. Előre láthatóan nagyobb létszámmal, januárban fog megrendezésre kerülni. Amint lesz konkrét időpontom, jelezni fogom.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Kainen

avatar

Mesaje : 16
Data de inscriere : 01/09/2011
Varsta : 35
Localizare : Biharkeresztes

MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   Lun Oct 31, 2011 3:31 am

Az új időpont, 2012. január 14. Szombat.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen   

Sus In jos
 
2012. január 14. Kunmadaras - Ellenséges területen
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
B.O.P.E AIRSOFT ORADEA :: INTALNIRI :: DEPLASARE-
Mergi direct la: